Friday, April 4, 2008

Trip Eropah Timur Batal

Pada 27 Mac yang lalu, saya telah mengiklankan Trip Kembara Eropah Timur di dalam blog ini. Sepanjang seminggu di iklankan, sambutan amat menggalakkan dan 16 orang peserta telah mendaftar untuk mengikut trip tersebut.

Namun di atas beberapa sebab, trip tersebut terpaksa dibatalkan. Sebab utama ialah 'rungutan' dari ramai pelajar tentang kos yang dikatakan agak tinggi untuk trip tersebut. Sesahihnya harga tersebut bukanlah sesuatu yang tinggi dari apa yang peserta akan dapat. Namun pihak penganjur faham akan situasi pelajar yang tidak mempunyai bajet yang banyak lantaran ingin digunakan lagi untuk urusan sepanjang pengajian.

Faktor lain adalah tarikh penganjuran. Trip ke Eropah Timur berakhir pada 25 Jun 2008 dan kesemua pelajar di Jordan akan memulakan sesi pengajian musim panas pada 22 Jun 2008. Trip eropah terpaksa dijadualkan bermula pada 13 Jun 2008 memandangkan tarikh bas dan keretapi dari Bulgaria dan Romania telah diatur mengikut tentatif yang disediakan oleh penganjur.

Di sebabkan faktor di atas dan beberapa faktor lain termasuk beberapa masalah perhubungan, pihak penganjur telah merancang semula satu trip yang di namakan Amazing Turkey. Trip ini bakal dianjurkan pada 7 Jun 2008 dan tamat pada 16 Jun 2008 dengan harga JOD 425.

Klik untuk paparan 634 x 900 pixels

Kepada mereka yang berminat. Pendaftaran masih dibuka sehingga 20 Mei 2008.

Kepada para peserta yang telah mendaftar untuk Kembara Eropah Timur boleh menghubungi pihak penganjur semula sama ada ingin mengikuti trip Amazing Turkey menggantikan Kembara Eropah Timur atau ingin membatalkan terus penyertaan.

Trip menarik ini hanya memerlukan penyertaan seramai 30 orang peserta. Hubungi kami untuk pendaftaran sementara masih ada kekosongan tempat.

0 komen: