Thursday, May 22, 2008

Setahun PENGHUNISAHARA.BLOGSPOT.COM


22 Mei 2008 genap setahun www.penghunisahara.blogspot.com. Alhamdulillah, ia masih di update dan tidak 'bersawang' seperti sesetengah blog

Aku berharap aku semakin rajin berkongsi maklumat dan pengalaman di sini bersama bloggers lain. Walaupun kadang-kadang 2-3 minggu terpaksa menghilangkan diri untuk menulis atas desakan kerja dan masa termasuk juga mood kemalasan yang mencapai tahap super.

Sepanjang setahun ini, pernah 3 kali aku menukar top banner untuk menceriakan lagi blog aku.

Rasa-rasa korang antara ketiga-tiga banner yang pernah aku guna (gambar kat atas), mana yang paling best? No 1 atau yang no 2 atau yang no 3 atau semuanya tak best langsung?

3 komen:

silversarina said...

salam,

tahniah sebab blog dah berusia setahun..makcik suka yang no 3.... sedap mata tengok.. ada sentimental value nya .

Anonymous said...

no 3!nmpak lebih menarik

Anonymous said...

yup.. setuju.. no.3 lagi ngam..
yg penting gambar unta kena ada :-)

Anyway..Tahniah dan moga penghunisahara terus maju..

kira blog kita sebaya la..

mael.